dimarts, 20 de juny del 2017

Un conte com a projecte.

Aquest any, els alumnes de sisè ens han ofert diferents representacions teatrals a l'hora del PLEC i els alumnes de 3r B en vam quedar tant meravellats que ens vam preguntar... I nosaltres també seríem capaços/es de fer-ho? La mestra ens ho deixaria intentar? Ens acompanyaria en el nostre aprenentatge?

Mica en mica la idea esbojarrada que vàrem tenir es va convertir en un repte majúscul, ja que l'Alba ens va dir que si ho volíem fer ho hauríem de fer sols i soles, que ella ens ajudaria en tot allò que calgués però que la feina, la imaginació, els encerts, les errades... serien responsabilitat nostra, ja que era el nostre projecte i havíem de ser els veritables protagonistes del nostre aprenentatge.

Així doncs, mica en mica vàrem dividir-nos en dos grups, vàrem debatre, barallar-nos, escoltar-nos, tornar-nos a barallar, posar-nos d'acord... El camí no va ser fàcil, però la veritat és que va ser meravellós i súper motivador i mica en mica vam veure que tot i les diferències inicials, aconseguíem arribar a un acord per escollir el compte, repartir-nos els personatges i reescriure les històries i els diàlegs, ja que el nostre objectiu era fer un versió alternativa de dos contes clàssics: "Els tres porquets" i "La Blancaneus".

Finalment, després de dues setmanes de molt esforç on hem pogut treballar en el nostre petit projecte durant 30' al dia, hem aconseguit arribar a port i podem dir que tenim l'honor de presentar-vos el resultat final de tanta i tanta feina.

Esperem que us agradi i que ens feu un munt de comentaris!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada